Ugrás a fő tartalomra

Pozitivitás

 



Szia!

Tudom mire gondolsz, nagyon rég volt, hogy utoljára jelentkeztem. És ezért elnézést kérek, de szerintem a karácsonyi időszak miatt ez megérthető, bár már jóval hamarabb is írhattam volna. De ígérem valami rendszert bevezetek és így aktívabbnak lenni itt illetve instagrammon is. 

De hogy mi is lesz a mai téma... Tettem ki egy storyt, ugyanis arra voltam kíváncsi, milyen témában látnátok szívesen bejegyzést. És válaszként legtöbben azt írtátok, hogy olyasmiről írjak, hogy mi okoz ilyenkor örömet/ mitől vagyok boldog stb... Így most összeszedtem néhány dolgot ami segít abban, hogy felviduljak, vagy jobban legyek. 

Az első és legfontosabb, hogy keress valami hobbit, ami boldoggá tesz. Számomra ez az írás illetve az olvasás. (Ha szeretnél olvasni, de nem tudod mit, akkor nézz át a minimalistic bookshelf blogra remek könyvajánlókért  https://minimalisticbookshelf.blogspot.com). De ezek mellett mégy nagyon szeretek sütni és kézműveskedni. Szóval mindent ami a kreativitással és fejlődéssel függ össze. Ez leköti a figyelmem és így nem nagyon van közben időm, hogy a problémáimon agyaljak. Habár ez is nagyon fontos, így már ugrok is a következő pontra.

"Én idő". Eleinte én sem gondoltam bele, hogy mennyire fontos is ez, pedig nagyon sokat számít a magunkra fordított minőségi idő. Igen, nem csak a családdal/ szeretteinkkel lehet és kell minőségi időt tölteni, hanem magunkkal is. Ezt hetente legalább egyszer rendszeresítsétek.Vegyél egy jó forró, habos fürdőt vagy zuhanyozz le meleg vízzel. Közben gondold végig a napod vagy heted. Vedd sorra, hogy mire vagy büszke magaddal kapcsolatban, esetleg írd is le ezeket, hogy később is elő tudd venni. Tegyél fel egy arcmaszkot ha szereted őket, gyújts gyertyát, hallgasd meg a kedvenc zenédet akár 20x is, ha jól esik és csinálj egy teát. Hidd el, jót fog tenni.

Hamár minőségi idő, akkor a barátokat se hagyjuk ki. Magamból kiindulva minél többet szeretnék a barátaimmal és barátommal lenni, mert szabadulni szeretnék itthonról. Menjetek el kávézni (tudom, most nehezebb), sétáljatok egyet, csináljatok közös programokat, beszélgessetek nevessetek együtt. Jó lesz kicsit kiszabadulni a szürke mindennapokból és olyanokkal lenni, akik inspirálnak és szeretetet adnak számodra.

Hát ezek lennének azok a dolgok amik nekem személy szerint segítenek vagy boldoggá tesznek. Ha bármi észrevételed van, vagy csak beszélni szeretnél, nyugodtan írj.

-Me-

Megjegyzések